Min dag

Oj, oj. Vad kan jag säga om min dag? Det bestod av snyftningar, pappershanddukar, rinnande snor och mina mysiga tofflor.
Thats true, my friends. Jag är sjuk. Jag hade feber + näsblod under natten och svettades som en gris mitt i under sommaren. Så nej, det var inte kul. Stannade hemma med ångest eftersom jag skulle missa min enda lektion, en lektion jag inte varit på under 3 veckor pga min praktik. Så mår lite dåligt över det men kunde inte gå till skolan om jag mådde som jag gjorde. Jag försökte underhålla mig genom att kolla på top model. Vilket alltid är underhållande eftersom dom är så himla hysteriska för minsta lilla sak! xD Dom skulle få göra en kort "runway-walk" för nå brandmän och jublade och applåderade för det. Jag typ, okeej? Det är inte SÅ underhållande xD Efter det såg TV som vanligt, så jag flippade mellan Disney Channel och Disney XD under typ en timme tills jag tillslut somnade. Vaknade 2 timmar senare, satt i soffan och kollade på TV en kort stund, åt middag, pratade nyss med Vale (har saknat den filuren) och nu är jag här. Haha, det var min dag. Ska försöka gå till skolan imorn men räkna med en väldigt trött, gnällig, snorig vicky. Inte trevligt säger jag bara. 
Aja, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0