Ett ögonblick

Jaa, jag vet verkligen inte vad jag ska skriva! "Ett ögonblick"? Blir galen. Om jag ska beskriva ett ögonblick, det känns så... Corny xD

Okej, ett ögonblick kan vara allt från en sekund till typ en minut. Jag kan berätta något som hände på ett ögonblick. Men ja, det är ganska internt. Kanske inte alla fattar xD

Okej, vi var en stor bunt med människor som var hos Frida K och vi kollade på massa filmer, det var en filmkväll helt enkelt. Och vi hade precis kollat på One Missed Call och vi lät eftertexten rulla. Vi satt och pratade, ihop buntat typ. När vi pratar hör vi plötsligt hur One Missed Call-ringsignalen börjar låta. Vi alla kollar på varann förvånad, sedan som om någon skämtade, sen när vi insåg att alla hade det ansiktet, tänkte vi: "Det är FAKTISKT en telefon som ringer!" och då skrek alla till. Det roliga med denna historien var att allt detta hände inom beloppet av inte mer än 4 sekunder. Så det kan man verkligen säga var ett ögonblick, eller hur? Haha xD

Där har ni den! Njut! Hejdå xD

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer ihåg det där xD

HAHAHAHA, så var det bara titeln på filmen som började och Andreas var på toa då :c

HAHAHAHAH, men kul var det!

2011-01-09 @ 20:44:28
URL: http://fridky.blogspot.com
Postat av: Emma

HAHAHAHA kommer aldrig glömma det, Andreas måste verkligen ha undrat vad vi höll på med :')

2011-01-09 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0