En prins med läppstift och utan namn

Idag har jag inte gjort så mycket men dagen har ändå känts händelserik!
Dagen började med att Patriks alarm ringde.. Irriterande sak må jag säga! Lata små ungdomar som vi är så orkade vi inte fixa gästrummet = Jag sov på Patriks 90cm och hans sov på två sackosäckar på golvet, jaa, på golvet. Det roliga är att han inte ens tycker det är oskönt. Jag hade inte klarat av det, fynej!
Vi spenderade en tid av morgonen genom att mysa, sedan var det bara att gå upp och äta frukost.

Jag åt två mackor medan jag läste NSD. Läste om den där nya musikalen som går på NorbottensTeater. En musikalform av Snövit. Jag tycker den verkar vara, åh, underbar. Vill verkligen se den! Ska försöka lura Patrik att gå och se den med mig. När jag tänker på Snövit tänker jag bara på dendär låten i Disney versionen; "Jag önskar, jag önskar. Prinsen jag har käääär. Ska komma, ska komma, idaag" osv och så kommer prinsen med läppstift in och bla bla. Den prinsen har inget namn va? Han heter typ "Price Charming" på engelska. Charming skulle kunna vara ett namn om man vill! 

Sedan gick jag till skolan för att inse, varför är jag där?! Ingen anledning... Påväg hem så inser jag att jag är förbannat hungrig. Så jag gick förbi ICA för att köpa lite av Karin, Katrin, Kristin eller vad fan hon heter, hennes lasagne iaf! Vilket är den godaste jag smakat! Kostar bara 23kr, lätt vart eller hur? 

Väl hemma, efter att jag ätit, tog jag en powernap. Sen var det att åka till stan igen för att få ett nytt bankkort och ta ut lite pengar jag är skyldig min far. Fick vänta ett tag på banken men det var som ja.. NP lixom!!!! Nä okej.

Till sist åkte jag med mina päron till WILLYS och handla, åkta hem, käka parisare, nu är jag här!

Tänkte stoppa en såndär snopedido men det funkade tydligen inte. Så här har ni länken till låten!

Goodbye everybody! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0