Snabb, händelselös dag

Idag har det inte hänt speciellt mycket för att vara ärlig.

Dagen började med en frunch, dusch och sen missa bussen jag skulle ta för att möta Valeria. Det var inte kul. Fick ta bussen efter men vi hade kul i alla fall! Vi fikade på Sub och pratade om allt möjligt och kul som jag bara kan göra med henne ^^ Påväg till skolan så träffade vi på Tomas och Patrik och de följde oss till skolan. Valeria fortsatte till Hackspetten medan resten fortsatte till Estet. Sen började min enda lektion, Livskunskap, och då såg vi på en film från Afrika. Min lärare gillar verkligen Afrika! ^^ Sen var det bara hem.. nu sitter jag här. Det var seriöst allt. Imorn blir det MDK och Psykologi.. Vilket jag ogillar. HATAR att ha dendär jäkla lektionen. Arrrgh!

Aja, nog om mitt babblande. Har bara ett mål just nu och det är STHLM under sportlovet. Och såklart Alla Hjärtans Dag som jag ska fira i helgen med älskade Patrik! <3

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0