Studentmössa/Muse <3

Så idag har varit en cool händelserik dag! :D
Dagen började med Religion eller mer exakt, moral och etik vilket är väldigt kul för övrigt! Detta gillar vi. Sedan var det historia, eller nästan ingen historia eftersom vi gick och provade studenmössor! :DDD
Det var kul! Faktiskt! Trodde det skulle vara bökigt och stökigt och DYRT! Okej, det jag tog kostade 1295kr (A) Men ska delbetala och mami hjälper mig så det blir typ 200-300kr per månad i 3 månader, kan jag lugnt leva med! ^^ Det var egentligen dagens höjdpunkt för sen hade jag psykologi och det var onödigt och tråkigt som vanligt. Höll på somna, som vanligt. Alltså, jag tror inte min lärare tänker efter när vi ska redovisa! Vi alla skulle ha en psykisksjukdom som man skulle inrikta sig på och idag skulle vi redovisa den. Då skulle vi låtsas sitta på ett "café" och det skulle vara grupper på 5pers/grupp och en skulle liksom vara "bordsvärd" och skriva upp det alla berättade om sin "sjukdom" och sen skulle man liksom byta mellan borden men en människa skulle alltid stanna kvar och skriva upp och så skulle man gå runt i alla borden... Och ja det var ett enda stor BÖK! Ibland vill jag bara skippa gå dit! Sen efter det så stannade jag ett tag med person X och gjorde lite skolarbete. Varför personen får heta "person X" är för att jag inte litar på folk, punkt xD

Så det står ju också Muse på inläggsrubriken och det är för att Muse, förutom att vara ett underbart band <3, har blivit nominerad i 3 olika kategorier i "The EMA's" dvs MTV Europe Music Awards den 7/11-2010. Och jag älskar Muse och vet att många andra gör det. Så liksom, var snäll med mig och Muse och rösta på dom! Man kan gå in på en MTV's hemsida och rösta på dom där men så ni ska slippa googla och sånt så ska jag länka direkt till hemsidan här! ^^ Visst är jag snäll? ;D
Så rösta på dom! Dom är jäkligt bra! Har ni aldrig hört dom förr så leta på Spotify, kommer komma upp massa låtar.

Det var allt från mig, hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0