Om du aldrig funnits.

Som en vacker morgon, kom bara din kärlek till mig.
Dagen slutade vara grå och solen trädde fram.
Enda sen den första blicken från dig förändrades mitt liv.
Föralltid vår kärlek.

Om jag aldrig lärt känna dig vet jag inte vad som hade varit med mig nu.
Om jag aldrig lärt känna din kärleksfulla blick vet jag inte om jag hade kunna leva.
Utan dina hjärtslag, är världen kall.
Inget hade varit viktigt om du aldrig funnits.

Hela mitt liv hade jag drömt om att känna en kärlek såhär.
Och som i drömmarna är du vacker som en ängel.
Innerst inne ville jag tro det skulle bli vi.

Om jag aldrig lärt känna dig vet jag inte vad som hade varit med mig nu.
Om jag aldrig lärt känna din kärleksfulla blick vet jag inte om jag hade kunna leva.
Utan dina hjärtslag, är världen kall.
Inget hade varit viktigt om du aldrig funnits.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0