Mer populär?

Jag kollade min statestik nyss och jag blev förvånad över hur många som besökt min blogg! o:
Jag kan tänka mig 2 anledningar. Antingen har mina gamla läsare börjat läsa igen när jag blivit mer aktiv eller ja, den andra anledning ;)
Kissies metod kanske är bra. Hennes dåliga ryckte ger henne många läsare. Haha, nu säger jag inte att jag har ett dåligt ryckte, men det bästa rycktet har väl ingen. Eller så kanske jag har en underhållande blogg, kan det vara möjligt? xD När man minst anar det händer ju saker, och när man inte anstränger för mycket d.v.s. Liksom din blogg kommer inte göra dig till en bättre person, gumman.
Verkligen, känns som att jag måste gå tillbaka till det gamla för att göra någon nöjd. Men vet ni, skolan går bäst och jag mår bäst med mig själv så inte för ETT ÖRE skulle jag gå tillbaka till mitt gamla jag, never ever. Jag gillar mitt nya jag, hehe ;D

I alla fall, tydligen är jag min blogg "mer populär"

Hejdå! ^^ (Heja Linnea!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0