Söndag

Så, veckan har väl varit sådär chill men ändå inte x) Upp och ner kan man lugnt säga. Jag känner mig skylldig att uppdatera men vet verkligen inte vad jag ska skriva. Nästa vecka börjar mina Tidender veckor och jag vet fortfarande inte vad mina tre nyheter ska vara. Jag kan ju inte säga att jag har letat. Men ska nog göra det imorn och idag på kvällen. Hatar att man måste ta med dom och inte bara hitta på nyheter. Anders hade rätt, på tisdag morgon satt man där och hade typ noll ideer men det blev ju ingen "ripoff" från nån annan nyhet. Aja, jag är bara inte så pepp om man säger så. Är inte pepp på något för att vara ärlig. På allmänt dåligt humör är jag, har försökt vara pepp men nu orkar jag inte mer. Jag trodde saker skulle bli bättre. Även fast jag har sällskap har jag aldrig känt mig så ensam.

On the first page of our story
The future seemed so bright
Then this thing turned out so evil
I don't know why I'm still surprised
Even angels have their wicked schemes
And you take that to new extremes
But you'll always be my hero
Even though you've lost your mind

Just gonna stand there and watch me burn?
But that's all right because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry?
But that's all right because I love the way you lie
I love the way you lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0