Skön helg!

Helgen har vart asnajs! Speciellt fredag och lördagen. På lördag var det feeeest och jag dansade my ass off! Sen idag har jag haft så ont i benen att i morse kunde jag inte gå rakt på grund av smärtan, kan ni tänka er? xD Sen resten av dagen har gått väldigt fort och jag tackar Gud att jag är ledig imorn. Hade varit ett helvete annars. Alltså varför jag skriver blogginlägg såhär sent, thats right gott folk, jag har nästan vändt på dygnet. Bara nästan som tur är för nu måste jag börja med min process att vända den tillbaka. Jättekul. Imorn... Imorn... Imorn kommer vara en såndär seg dag man bara vill ligga i sängen och typ.. Gråta? Nämen xD Nästan :c

Aja vi får se. Hittade en låt med en bra text. Dock på spanska så jag tror typ noll personer kommer förstå detta men what ever. Jag har blivit en såndär bloggare som stoppar små bitar från nån låt som beskriver hur jag känner för stunden i kursiv text.. LOL! xD Jag skrattar åt mig själv xD Hejdå!

El está por mi y por ti borró
Y eso que tú tienes to’
Y yo ni un Kikí

För översättning: Fråga ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

översätt :3

2010-11-08 @ 11:06:41
URL: http://fridky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0