Lov snart slut!

Så nu är lovet snart sluuut. Känns trist men för min del kan man inte säga att den varit något annat än händelserik! Igår var seg och idag lär bli det också. Men fredag, lördag, söndag då kommer det hända saker baby! Så man kan säga att det kommer bli ett lyckat lov? Jag tror det. Kommer bli tråkigt att gå tillbaka till skolan men vad ska man göra? Livet går vidare.

Alltså tänkte på en sak. Liksom, kan man ha en koppling med någon? Sådär så man kan läsa människans tankar? Jag vet till exempel så kan jag läsa Valerias tankar hela tiden! Liksom vet precis vad hon menar, men det kan vara för att jag känner henne så bra, liksom känt henne hela mitt liv!
Men en person som man inte känner så bra, eller inte känner nästan alls. Kan man bara ha denhär kopplingen?
Jag tror det, det känns som så.

Hejdå bajslortar!


I was not really sure enough how to feel
To pretend like you're not real to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0