Mum

Hej hej folket!
Sitter i skolan ska ha mum, men orkar inte som vanligt x) Igår kändes min dag grymt seg. Det fanns absolut ingen att göra... alls! Så jag tog mig tid att kolla på how i met your mother och Glee. Det var underbart!
På senaste tiden har min morgon känts otroligt LÅNG! Och jag undrar seriöst om det är något fel på mig :o
Jag tror att jag kanske börjar bl mer morgonpigg. Vilket är typ... Omöjligt efter som jag sover lika mycket som ett lejon xD
För övrigt, att välja en dag då man kan möjligtvis kan välja att ha minst kläder på sig så valde jag idag -.-' Jag hoppas det blir mer sol och värme mot dagen. För seriöst, det snöade, IGEN! I Maj! Jag blir rädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0