Tråk!

Hej hej!

Just nu sitter jag här och har tråkigt! xD Borde nog kontakta mig med Nelis och Hilda angående imorn bara för att jag fan inte har nåt att göra xD Så, köpte nya hörlurar idag och dom är aaaawesommme! med ett Star Wars tryck på sidorna bara för att jag är ju sånt hardcore fan x) Nämen det var antingen dom eller ett par Hello Kitty som såg helt, kawaii emo och ja, det är inte jag D: Så det fick bli dom och jag känner respekten när jag har på dom för att hell yeah dom äger! :D Plus; sladden är fan inte lika lång som mina andra hörlurar, fyfan vilket trassen och bök >.<

Well, vad annars? Om ingen har märkt det så blåser det, väldigt mycket xD Seriöst trött på vädret, Ge mig sommar! Härligt med sommar, vi älskar sommar! Alla älskar sommar! Förutom Saga som hatar när det är för varm ;DD

Från igår till idag var jag hos Patrik och det var super kul och super mys! :D Tror inte vi har skrattat på samma sätt som vi gjorde igår på as länge! :o Det var ett sånthär roligt moment som man kommer titta tillbaka till sen ^^ Ett sånt moment som man kommer ihåg (igen) varför man älskar människan så mycket!
Haha, för mycket kärlek? xD Kanske x)

En ny hobby jag fått, titta ut genom fönstret och se folk gå förbi, bara för att jag kan och dom inte ser mig >:D

Jag tror jag ska baka en vaniljkaka nu! Som en kladdkaka utan kakao. Blir spännande!

Hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag hatar när det är för kallt eller blåser för mycket också. :P

2010-03-06 @ 16:12:19
URL: http://saganombatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0