Skrivlust!

Hej hej! :D

Idag kommer min dag nog börja rätt segt och fortsätta med mer aktiviteter. Så, idag har jag fåt den roliga uppgiften att diska. Har verkligen ingen jävla lust och önskar att jag kunde slänga all disk ut genom fönstret. Men det blir bara att diska x)
Sedan, blir det att ta en uppfriskande dusch och njuta av vattnet ^^ Sen blire väl som vanligt att titta ut genom fönstret och önska att snön kunde försvinna. Sedan mot kvällen blir det att gå på bio, hehe. Det kommer bli kul ^^ Det är ju en film jag vela se länge, så awesome! :D

Önskar att jag hade min dator, verkligen, jag vill ha min dator. Endast för att jag vill skriva på min novell/bok! D: Yeah, thats right. Som slutprojekt i trean ska jag skriva en bok och jag känner att jag vill ha en jämn fart på den så att jag inte stressar i slutet och tillslut blir det skitdålig! Så jag har skrivlust eller vad man kan kalla det! Det typ kliar i fingrarna, haha xD

Well, ska chilla nån minut innan jag ska diska... Så hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, jag bara älskar den där känslan av skrivlust! Och jag har faktiskt också funderat på att göra nåt liknande som projektarbete, men får se :p

2010-03-04 @ 14:35:36
URL: http://lostdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0