Skola!

Hej hej! Sitter i skolan med Saga! Vi håller på att göra reportage och jag har äntligen kommit på vad jag ska göra om!
"Galna Twilightfans" vilket det borde finnas många om! Så det ska bli intressant att göra om! (:
För övrigt har jag fortfarande ont i ryggen! Så jag ska till skolsyster snart och  prata om jag borde kolla upp det! För fan, ryggsmärta tre dagar i rad är fan inte normalt >.< Hoppas inte jag måste gå till en sjukgymnast, jobbigt!
Fan! Jag har fortfarande världens lust att köpa kläder! Som sagt för ska nästa månad bli shopping månad! :D Yes, det gillar jag!
Hmm, fortsätta arbeta blir det nog nu! Texten ska fa vara färdig nästa gång! o:
Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0