Mornin'!

Tjennaho!

Vaknade för drygt 20 minuter sen och jaa. Jag planerar att INTE byta min sömnrutin för det var förfärligt att byta tillbaka från förra lovet. NEVER AGAIN!

Den här helgen har som varit både upp och ner, Patrik sov över hos mig så det var ju upp! (y) Sen så funkar inte min dator, och en stor jordbävning slog till i Chile, det var ju väldigt ner. Var orolig som fan, speciellt över min mormor som bor i ett typ 100 år gammalt hus! Och desutom ser hon nästan inget nu så hon hade helt klart inte kunna hitta ut. Men som tur var så var en av mina kusiner och sov med henne den natten så hon klarade sig. Sen andra delen av min familj mår också bra! Jag var lite orolig för min farfar som också är gammal men alla mår bra! :D Och jag hade en jävla tur om man tänker på att 708 dog av jordbävningen. Just nu känns det bara som att jag vill ta första plan till Chile och krama alla, speciellt min farfar och min mormor som är dom två personerna i min släkt som jag älskar mest <3

Haha, det där blev långt xD

Om jag inte berättade det igår så kändes gårdagen så himla ovärd! >.< Önskar man kunde hoppa över vissa dagar, det vore så himla härligt!

Well, idag blire stan med vänner och måste fylla på min förbannades jävla mobil! >.<

Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0