"Alice!" "Alice?" "Theee Alice?!"

Hej hej!

Så, har precis sett Alice In Wonderland och den var fan bra! :D Kanske inte WOW! Men den var Awesome och en typisk Tim Burton film! :D
Jag har bara bra saker att säga om filmen så det var ju en lyckad kväll, just nu känner jag mig ganska utmattad men är inte trött ännu så ska inte sova ännu!

Måste fundera på vad som ska vara Dagens Låt! Har ingen blekaste aning >.<

Well, imorn ska jag till stan och kolla om jag kan köpa en speciell present som jag skulle köpt för länge sen men jag kunde inte.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag ska se den imorgon! :D i 3D! :D

2010-03-06 @ 16:13:41
URL: http://saganombatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0