Skolan!!

Tjenna!
Sitter i datorsalen och väntar på att Saga ska sluta sin matte så att vi kan äta, woho! :D Makaroner och köttbullar slår aldrig fel. Sedan blir det nog hem för mig. Usch, känner ingen lust till det för att vara ärlig >.<
Mitt hår är alldeless för fail idag för jag har inte hann inte platta håret. Så nu är det lockigt och konstigt nog tycker folk om det! Hur? Det vet jag inte!
På senaste har jag spelat mycket spel. Bland annat Peggle och - började i helgen- Pokemon Gul! Fan, beroende framkallande! Båda är!
Usch, snart är sommaren här och jag kommer inte riktigt få njuta av den än. På en gång när skolan slutat ska jag börja jobba på ett ålderdomshem i 3 veckor. Det kommer vara skönt att göra bort jobbet först och sen få njuta av sommaren i 7 veckor.^^
Dock jobbar Patrik de tre veckorna efter mig, vilket suger men kommer kunna träffa honom i alla fall ^^
Snart kommer en Eclipse surprise! :D
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0