Hur bra Saga är!

Detta är hur bra Saga är.(Recuest från Saga)
Hon hatar när folk tar lång tid att skriva sms.
Hon hatar när folk spammar henne med sms.
Hon hatar köttkor och höns, dom är fula.
Hon hatar Ida. (inga kommentarer)
Hon hatar att bo på landet.
Hon hatar när alla lämnar henne och är elaka. (Vilket ingen gör)
Hon hatar när folk inte svarar på sms/samtal.
Hon hatar livet.
Hon hatar särskrivningar.
Hon älskar sig själv.
Hon hatar när jag är taskig.
Men hon tycker jag är rolig även fast hon inte vill medge det.
Listan kan bli längre, men orka (Som Saga skulle ha sagt)
(Jag hatar inte Saga, vi är vänner!! Ta listan med en nypa salt för i helvete!!!)
Hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Saga

HAHAHA :D na, alla älskar mig. :D

2010-06-07 @ 09:30:12
URL: http://saganombatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0