Dag med familjen!

Hej hej1

Idag har det att vara med familjen plus Monika och Patrik. Asnajs att visa staden man ser helatiden för någon som aldrig sett det och ALLT är nytt!^^
Det blev att äta på SUB & Co. och köpa lite tyg.
Sedan hem och sova i två timmar och är fortfarande trött! Vet inte vad som är med mig! Tror det ärpissvädret som hamnat över Luleå stad. Det är som att hösten kom tidigt, vilket jag INTE tycker om för jag fyller år på sommaren inte på hösten! Men jaja, man får hoppas på bättre väder! Imorgon blir det att vara med PAtrik och baka Cupcakes! :D Så som jag och nelis gjorde fast vanliga, inte med choklad. Vi får ju se hur det blir! Lägger upp bilder på mina sötsaker imorn ^^

Se ya, love you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0