Vi sitter i samma bil! (8)

Så, idag var en mysig dag. Hade text, det var väl ok ^^ Sen gick jag, Saga och Ida på max och åt. Jag vet, vi är tjockisar x) Sedan kom kroffe och Patrik. Och sen gick Saga och Ida och vi gick och satte oss med Jakob och Emma ^^ Sen kom Hilda och vi satt på max så länge att den sista kvarten minns jag inte vad någon sa D: Sen stod vi jättelänge utanför max och patrik försökte gå mot svängdörrarna utan att dom öppnades. Det lyckades första gången! Sen gick vi till smedjan och Jakob gick för att gå till körskolan :o
Sedan gick vi på parelle och luktade på massa perfymer den var myyyys ^^

Well, det var min dag^^ Senare idag kommer Dagens Låt!

Kommentarer
Postat av: Saga

Dagens låt borde vara "Vi sitter i samma bil" :D

2010-02-25 @ 19:37:10
URL: http://saganombatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0