It's ok!

Så, helgen hittils har varit bra! :D Jag vill dock göra något imorn >.< Någon som är på? :D

Tandställningen har funkat helt okej! Jag börjar vänja mig vid den nu och låter inte som ett miffo längre (inte lika mycket) xD Jag älskar dock när jag får äta, för då får jag ta av mig den och har 10-20 minuters frihet ;D

I veckan händer väl inte mycket ^^ Friluftsdagen på tisdag ser jag faktiskt fram emot hehe x) Men seriöst, jag tror det bli kul! :D

Well, det var väl "the update" som jag hade haha x) Sen har det tydligen hänt en massa saker... Men ja, vi behöver inte prata om det xD

Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Saga

Det känns som om friluftsdagen kommer bli awesome! :D

2010-02-20 @ 20:56:23
URL: http://saganombatman.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jaa! Visst göre det? :D

2010-02-21 @ 10:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0