Första på länge

Hej hej!

Haha, ja nu bloggar jag igen. Känns det inte härligt? ;D

Nämen blev trött på det gamla och ville ha nåt nytt. Så jag valde blå! :D Tack till Johanna, caribbeanblue.blogg.se, som designade min blogg! Jag är oerhört tacksam! :DDD

Så, vad har jag gjort idag?
Jag gick till skolan vanlig tid för att veta att jag hade kunnat sova, VÄLDIGT LÄNGE, för vi hade ingen svenska. Så det var bara att traska till stan och ta 5:an hem. Väl hemma skrev jag lite på en novell som jag har hållit på med ett tag ^^ Sen lagade jag lunch och kollade på "how i met your mother" det nyaste avsnittet, jag vet att jag är typ en vecka sen med att se den >.<
Efter det har jag typ inte gjort nå alls, ätit lite päronglass :D

Åh, jag är så himla glad just nu! :D jag vet ej varför! Jag tror det är för att jag hör fåglarna sjunga och solen lyser genom fönstret på ett sådär underbart sommar sätt! :D Jag älskar sommaren, och solen! Jag längtar till sommaren! Nu på vintern blir jag så deppig att inte dom starkaste lyckopillerna kan göra mig lycklig :/

Well well, tror jag ska sova en stund innan det känns för sent :o

Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0