Dator - gone!

Hej hej, sitter framför mammas dator för min dator vill inte funka, så jag kommer inte ha min dator förräs typ på onsdag ;_;

Well, idag är det söndag så jag ska bara ta det chill! ^^ Imorn blir det att träffa Patrik och annat folk kanske? :o Patrik ska jag i alla fall träffa och det kommer bli kul! :D
Hmm, om ingen vet så på onsdag ska jag på bio med Nelis och Hilda, vi ska se "Alice In Wonderland" det kommer bli kul ^^

Jag vet inte (apropå inget) så känns det inte som att folk tycker om mig längre :o Jag vet inte varför, jag kanske inbillar mig men det är så jag känner >.< Och jag känner att om jag har gjort något borde dom väl säga det till mig, right? Men ingen säger nåt så jag antar ju att jag inte gjort något och då blir jag ännu mer förvirrad >.<
Sorry for my emoness

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0