:D

Så, det var kallt men roligt idag! :D

Det börjar med att jag, Patrik och Kroffe anländer hela 20 minuter innan hela stan öppnar och ja, det var förbannat kallt! Sen öppnade smedjan och vi gjorde lite saker, sedan kom resten av folket - vilket bestod av Hilda, Emil, Frida och Pia - och ja, det var ju roligt hehe :P Sen ville vi äta men ja det tog oss serisöst typ 20 minuter på att komma på hur och var vi skulle äta. Vi kom fram till att Pia och Hilda skulle ta en kaffe och sedan skulle vi resten på GV. Men sen påväg mot GV gick vi till Indiska för att Pia behöver en mössa. Men det slutade att Pia testade många mössor och välde igen x)

Jag vet inte vem som bestämde det, men vi gick till MAX. Tror det var för att alla frös x) Well, på MAX så fick jag låna 16 kr av Patrik och köpte Mozarella Sticks, gott! :D Frida och Emil åt vad jag minns också ^^

Haha, förlåt att jag säger det. Men jag tyckte det var väldigt gulligt att se Kroffe och Hilda tsm. På nåt sätt ser det ut som att dom länge varit tsm x)

Well, det slutade med att vi väntade på MAX tills Hilda åkte hem och sen väntade jag, Patrik och Kroffe i banken tills bussen kom. Well, det är det intressanta som har hänt i mitt liv idag. Senare idag kommer Dagens Låt!

Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0