"But it's over now"

Hej hej!

Så nu är det kväll och har nyduschad, mys! :D
Vad kan jag säga mer än att det är förvånande hur många som tar 5:an på en söndag :o

Geez, har inge att berätta D:

Vet ni vad jag märkte? Att det är väldigt skönt att fylla ett badkar, gå in i badkaret och bara flyta. Massa härligt må jag säga! Jag gjorde det säkert i en kvart, jag till och med att jag somnade för att jag typ drömde xD Eller så dagdrömde jag väldigt intensivt ;D Well well...

Imorn! Eller jag har redan berättat om imorn hehe xD Jag ska i alla fall vara med Patrik, Kroffe och Hilda! Det ska bli super kul hoppas jag! :D

Wohooo! Hittade just Spotify på min mammas dator, mitt liv har inte gått under, jag lever igen! :D

Ska lyssna på massa låtar nu och fundera på vilken låt som ska bli Dagens Låt!

Hejdå! :9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0