Alw?

Hej hej! Idag har dagen varit... speciell! Det började med att jag vaknade bredvid finaste människan i världen, min fina Felle <3 Sen åkte han hem o: *publik* awwwww. Nja, kanske inte xD Sen hade jag en pratstund med Vale om altl viktigt här i världen och hur man löser sånt... I promise! Sedan kom Patrik hem till mig och vi pratade och åt Polly, det var jätte kul :D Sen har det inte hänt så mycket mer idag o:
Alltså, åååh, att Minnah fick stanna kvar igår! Blir sur! Har som aldrig gillat Olle sådär jättemycket, typ passade på att göra andra saker medan han uppträdde xD Men ja, dom senaste veckorna tycker jag han har varit aboslut awesome! Så han förtjänade en plats i finalen, enligt mig. Men ja. "Vem komemr vinna, Vicky?" Nja, int vet jag. JAY KANSKE? Det är väl nästan hugget i sten xD
Ja, iaf så blev jag(och Felix ;D) typ käär i den första låten Olle gjorde. "Everybody's Changing". Den var så sjuukt bra. Visste att jag hör den på radio men typ inte brytt mig så mycket om den. Men den pwnar ju! :D

Här är den iaf! (Martin Stenmark versionen)

Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0