En Awesome Födelsedag! :D

Så... Nu är jag officiellt 18 år. Känns skumt x) Mest för att det inte känns som att jag är 18 xD

Men min dag var ändå awesome! :D Fick en Ipod touch för sjutton gubbar! Fan mer än vad jag trodde jag skulle få redan där! :D Sen fick jag en underbar kokbok om massa muffins av Patrik och lite andra fina saker av annat folk.
Men tack, tack till alla som var där, tack till alla som grattade mig via sms, telefonsamtal eller facebook. Tack till alla! :D Ni gjorde min dag väldigt speciell!

Apropå Ipod, så försökte jag skriva på bloggen via min Ipod, det gick inte alls bra xD Så nu måste jag hitta en app eller nåt så jag kan skriva via min Ipod på bloggen ;D

Aja, men hare bäst! :D Hejdå! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0