äpplekaka? :D

Så idag har dagen sådär boring trist som det har varit som senaste dagarna. Men just nu har jag inte så mycket mer aktiviteter än typ... Tagga inför LK och köpa Patriks födelsedagspresent, vilket jag t.o.m göra nästa vecka liksom! Har lust att spela the sims 3, men min dator stänger alltid av sig pga att den typ blir för varm. Förbaskat vare min dator :c

Men imorn, imorn händer det grejer!
Jag och min mamma ska nämligen fixa dendär fina 50-tals klänningen som jag har köpt! :D Den är lite för tajs vid bystpartiet så mamma ska göra den lite bredare på sidan xD Tyget vi köpte kanske inte passade sådär super bra men vafan, bättre än inget, rignt?
Klänningen ska officiellt bli min "första dagen i skolan"-outfit! Tillsammans med snyggt hår, skor och accessoarer ofc ;D

Well well, ska ge the sims 3 en chans till ^^

Ses babes! <3

PS. Bakade Äpplekaka nyss! :D

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh vad gott med äppelkaka :D Hahah

2010-08-04 @ 17:39:34
URL: http://lostdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0