Tidender!

Just nu sitter jag på Tidender och ska skriva en krönika! :D Tänker inte skriva vad den handlar om! Då får ni läsa NSD på fredag!
Vårat tema är... Svårt att förklara, eller definera! Det är typ inte ett tema, samtidigt som det är ett tema xD Haha, svårt att föklara. Bredvid mig sitter Saga och skriver på för fullt! :D
BTW, vet att det var suuperlänge sen jag uppdaterade men har inte haft lusten alls. Känns lite som att jag inte heller har tid. Annars äre ju bra med mig, lever livet och lever den bra! :D
Nu ska jag fortsätta skriva på min krönika som ni får se på fredag!(Ni som kan)
Hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Nelis

skriv mer vicky!!!

2010-04-21 @ 21:57:32
URL: http://nenelovemonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0